вторник, 23 април 2013 г.

Какво не трябва да казваш никога пред катаджия


www.freedigitalphotos.net
www.freedigitalphotos.net

Незнайно откъде се е зародило мнението, че полицаите са глупави хора и едва ли не тотални илитерати. Та пътните служители на реда са единствените, които само като зърнат портрет на Алеко Константинов и грейват от щастие… Ако не искаш да си имаш проблем с тях, вади химикала и си запиши репликите, които никога не трябва да произнасяш пред катаджиите:
“С една ръка не мога да извадя книжката от жабката. Ще ми подържите ли за малко бирата?”
“Наистина съжалявам, господин полицай. Не знаех, че радарът детектор не е включен в контакта.”
“Охоо, трябвало е да карате със 190, за да ме настигнете. Добра работа!”
“Какво? Трябва ми книжка, за да шофирам? Т’ва сериозно ли?!”
“Да, знам, че шофирането ми не е на 100 %, но трябва да се съгласите, че все пак е на добро ниво за човек, който е леш пиян…”
“Просто трябваше да пробвате тази нова сирена, нали?”
“И аз щях да ставам ченге, но вместо това реших да завърша гимназия.”
“Не, не знам колко бързо съм карал. Освен това, не е ли ваша работа да знаете тези неща?”
“Да, знам, че карам със 110 в града, но бързам да проверя всичките поздравления, които съм получил във фейсбук за рождения си ден.”
“В какъв смисъл да почерпя? Днес нямам повод!”

Няма коментари:

Публикуване на коментар